johannahanssons.blogg.se

Ojojoj!

Publicerad 2013-01-04 20:08:29 i Allmänt

Så vart det dålig uppdatering igen ja... Haha! Nej ska försöka ha minst 3 updateringar per dag i fortsättningen, tror ni jag klarar det? De klart!
 
Hur som helst, sov till typ 2 idag så det vart riktigt skönt! Kommer dock aldrig kunna gå upp runt 7 igen när skolan börjar igen, KAOS! Aja, fick inte gjort så mycket idag, har bakat chokladbollar, plockat iorning på mitt rum (vilket verkligen behövdes!!) och så. Var och hyrde lite filmer till mig själv förut också, min syster har kalas/övernattningsfest med några kompisar så får hålla mig undan! Haha! Ska käka lite tacos också nu, sjuuuuukt gott!
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela