johannahanssons.blogg.se

Don't promise, Just prove

Publicerad 2013-01-06 10:56:22 i Allmänt

Hade en rikitgt mysig kväll igår med mina underbara vänner och somnade äntligen innan 3 så gick upp vid 10 idag, Hur grymt?! Längensedan, annars har jag sovit bort mestadels av lovet, men får börja vända tillbaka på dygnet nu när skolan snart börjar. Tänkte åka med hundarna och promenera och leka med dom i skogen eller liknande senare idag. Mycket mysigare än att bara ta ''vanliga rundan'' som det annars ofta blir. 
Ska göra mig i ordning nu, behöver ha en tjejdag idag med ansiksmask osv och fräscha upp mig lite. Brukar försöka ha en sån dag minst 1 gång i veckan. 
SAKNAR SOMMAREN!

Kommentarer

Postat av: Jarske - Mitt liv i Barcelona

Publicerad 2013-01-06 17:10:08

Spana in i min blogg för att se vilken bloggerska som fejkar sin bästa väns död och allvarlig sjukdom för att få läsare!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela