johannahanssons.blogg.se

Stolt lillasyster!

Publicerad 2013-01-07 23:03:04 i Allmänt

Jo, jag vaknade runt 12 idag och gjorde mig en smootie, standard frukost nu.. haha! Gick hemma i myskläder tills 2 typ och kollade på en film och fixade med lite smågrejer och sedan ringde pappa. Han var på väg till Göteborg så tog en snabb dusch och så hämtade han upp mig på vägen. 
Väl i göteborg hade min bror en viktig genomspelning, så vi var där och kollade på det.
Var längesedan jag träffade pappa nu, så vi tog en fika och pratade om gymnasieval och likande, välbehövligt och mysigt! 
 
Senare åkte vi till pappas tjej och käkade osv och hade det gött innan pappa skulle köra hem mig. 
Fick också reda på att min bror senare på kvällen hade fått gjort en spontan del i konserten, så det vart väldigt roligt. 
 
Imorgon börjar skolan igen, sista terminen i 9an! Sjukt skönt! 
 
-

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2013-01-07 23:47:42

Fin blogg, allt bra med dig ? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela