johannahanssons.blogg.se

Oh god!

Publicerad 2013-01-05 11:22:00 i Allmänt

Har inte jullovet gott sjukt fort!? Det är ju snart skola igen och dags att ge järnet! Skämt o sido, nej men nu är ju nationella snart igång och man får jobba lite för sina slutbetyg denna terminen också! Känns konstigt att man snart ska ha gått klart grundskolan om några månader, men kommer bli skönt med ett efteeeeerlängtat sommarlov sedan! 
 
Innan den 1 Februari ska jag söka till gymnasiet och välja vilken linje jag ska gå också! Har just nu väldigt svårt att bestämma mig, men det blir nog riktigt kul ändå när man väl börjar, fastän det känns väääääldigt långt bort just nu. Som tur är så är det långt kvar tills dess. 
 
Vill åka till USA som utbytesstudent 1år under min gymnasietid också. Det vore så roligt att få uppleva en annan del av världen och pröva att leva deras liv. 
Har faktiskt beställt hem lite kataloger från olika organisationer, så ska jag kolla lite så hoppas, hoppas, hoppas jag att det blir av!! 
 
Att bo här i 10 månader i Orange County hade inte varit helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela